Följ din försändelse med UPS

Ange det unika fraktsedelsnummer eller bokningsnummer du mottagit för att enkelt spåra din sändning.

Kvinna med orange tröja och rött hår sitter vid en dator med UPS logo på skärmen
Spåra din frakt här

Ta emot din försändelse med UPS på ett smidigt sätt!

För att spåra ditt paket, använd det unika fraktsedelsnumret eller bokningsnumret som du har erhållit. Här följer några viktiga punkter att tänka på när du väntar på din leverans.

Flera transportörer står redo att hjälpa dig. Person från UPS med brun tröja står längst fram och lutar sig mot två paket.

Håll koll på din försändelse hos en annan transportör

Håll koll på din försändelse hos en annan transportör

Förbättra din företagslogistik med Shiplink

När Shiplink tar rollen som din företags fraktavdelning kan du lämna över bekymren kring transporter och undvika onödig stress. Vår avancerade och användarvänliga bokningsplattform ger dig möjlighet att fokusera på din kärnverksamhet och dina kunder.

  • Aktiv övervakning och hantering av dina försändelser

Har du frågor eller är du intresserad? Låt oss diskutera hur vi tillsammans kan optimera transporterna för din verksamhet.

4,8 av 5
Google Review logotyp
register_new_compensation_block_grade_image_alt
100%
Klimatkompenserad frakt

Frågor & svar!

Hur spårar jag paket?
Det är enkelt, men du måste veta vilket fraktbolag bokningen är gjord med. Det vet alltid den som bokat frakten. Därefter kan du snabbt söka på sändningsnumret på någon av våra sidor.
Var är mitt paket?
Genom att använda spårningsnumret finns det möjlighet att se var din försändelse befinner sig samt när det uppskattas vara framme.
Vilket fraktbolag är bäst?
Alla fraktbolag vi arbetar med är utvalda för att de är ledande och bra transportörer. Däremot kan de vara olika bra på olika destinationer eller olika typer av gods. Men som tur är behöver du inte vara expert på fraktbolagen - det är vi. Systemet kommer alltid erbjuda dig mest lämpad transportör till bäst pris.
Om mitt företag behöver frakta. Vilket fraktbolag ska jag anlita?
Anlita Shiplink! Då får du tillgång till flera fraktbolag, ett system som hittar bästa frakten och en kundservice som är tillgänglig och personlig samt förstår dig och ditt företags utmaningar när det kommer till frakt.
customer_service_image_alt

Har du fler frågor eller funderingar om frakter?

Besök vårt hjälpcenter för att hitta mer information eller kontakta vår kundservice!

Tel. 010-20 706 66
customer_service_image_alt
En personlig kundservice
Besök vårt hjälpcenter för att hitta mer information eller kontakta vår kundservice!
customer_service_telephone_image_alt
010-20 706 66
Mån-tors   Fre