Spåra paket & pall

För att spåra din frakt fyller du i ditt bokningsnr eller sändningsnummer och klickar på spåra sändning. Vid frågor, kontakta Shiplink kundservice så hjälper vi dig!

Fasta priser
Våra priser är alltid det du betalar*. Enkelt & tryggt med Shiplink.
*Utifrån korrekt angivna uppgifter.
Kundservice
Mån-tors 08:30-17:00
Fre 08:30-16:00
Aldrig lunchstängt

Frågor & svar!

Hur ofta uppdateras min frakt?

Din frakt uppdateras varje gång den lastas om eller sorteras. På så sätt kan du följa den hela vägen fram till mottagaren.

Med vilken transportör skickas min frakt?

När du spårar din frakt kan du enkelt se vilken transportör som transporterar din frakt.

Är beräknad leveransdag garanterad?

Nej, en beräknad leveransdag är uppskattad och kan inte garanteras. Detta beror på yttre omständigheter såsom trafik- och väderförhållanden.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Alla frakter bokade med Shiplink hanteras och övervakas av Shiplinks egna kundservice. Enklare och smidigare för dig som avsändare och mottagare.

Har du fler frågor eller funderingar om frakter?

Besök vårt hjälpcenter för att hitta mer information eller kontakta vår kundservice!

Tel. 010-20 706 66 Kundservice är stängt, vi öppnar igen: Invalid date

Spåra din frakt

Spåra ditt paket, spåra din pall och frakt. Samtliga frakter med Shiplink är alltid spårbara. Från upphämtning av din frakt till att leveransen är genomförd. Under din frakt spåras och scannas din frakt kontinuerligt för att kunna spåras längs med vägen. På så sätt kan du som avsändare och mottagare av frakten spåra din frakt hela vägen från upphämtning till leverans. Har du frågor om din frakt är du välkommen att kontakta kundservice. Shiplink är den enkla och smidiga helhetslösningen för frakt.

Fraktbolag vi arbetar med

tntupsjetpakdsvdhlpostnord