Optimera din spårning med FedEx

Ange ditt unika fraktsedelsnummer eller bokningsnummer för att effektivt följa din sändning med FedEx.

Kvinna med orange tröja och rött hår sitter vid en dator med FedEx logo på skärmen
Spåra din frakt här

Viktig information för dig som väntar på en leverans!

När det är dags att ta emot din försändelse är det viktigt att ha följande punkter i åtanke, oavsett vilket fraktbolag som ansvarar för leveransen.

Flera transportörer står redo att hjälpa dig. Person från FedEx med lille tröja står längst fram och lutar sig mot två paket.

Följ upp din försändelse hos en annan transportör

Följ upp din försändelse hos en annan transportör

Framtidssäkra din företagslogistik med Shiplink

När Shiplink tar över som din fraktavdelning kan du luta dig tillbaka och släppa oron över transporter. Vår avancerade och användarvänliga bokningsplattform gör att du kan ägna din tid åt kärnverksamheten och dina kunder utan onödig stress.

Har du frågor eller är du intresserad? Låt oss diskutera hur vi tillsammans kan optimera transporterna för din verksamhet.

4,8 av 5
Google Review logotyp
register_new_compensation_block_grade_image_alt
100%
Klimatkompenserad frakt

Frågor & svar!

Kommer mitt paket fram i tid
Oftast tar en inrikesfrakt 1-2 dagar, men det kan uppstå situationer längs med transporten, t.ex. dåligt väder, trafikolyckor eller hög belastning, som gör att det dröjer. Med spårningen ser du uppskattad leveransdag.
Vilket fraktbolag är bäst?
Alla fraktbolag vi arbetar med är utvalda för att de är ledande och bra transportörer. Däremot kan de vara olika bra på olika destinationer eller olika typer av gods. Men som tur är behöver du inte vara expert på fraktbolagen - det är vi. Systemet kommer alltid erbjuda dig mest lämpad transportör till bäst pris.
Varför kan man spåra mitt paket?
För att enklare förstå och uppskatta när leveransen kommer att ske. Samt om något skulle hända på vägen så vet fraktbolaget var de ska börja utredningen.
Jag behöver skicka något. Kan jag använda Shiplink?
Om du har ett svenskt registrerat företag går det bra att använda Shiplink. Vi är endast en företagstjänst, men en smidig sådan. Du kan till exempel betala direkt med kort när du bokar.
customer_service_image_alt

Har du fler frågor eller funderingar om frakter?

Besök vårt hjälpcenter för att hitta mer information eller kontakta vår kundservice!

Tel. 010-20 706 66
customer_service_image_alt
En personlig kundservice
Besök vårt hjälpcenter för att hitta mer information eller kontakta vår kundservice!
customer_service_telephone_image_alt
010-20 706 66
Mån-tors   Fre