Håll koll på din leverans med Bring

För att spåra din sändning, ange det unika fraktsedelsnummer eller bokningsnummer som tillhandahållits av Bring.

Kvinna med orange tröja och rött hår sitter vid en dator med Bring logo på skärmen
Spåra din frakt här

Du som förväntar dig en leverans – vänligen läs detta!

När det är dags att ta emot din försändelse finns det några viktiga punkter att tänka på. Oavsett vilket fraktbolag som ansvarar för leveransen är det klokt att vara medveten om följande aspekter.

Flera transportörer står redo att hjälpa dig. Person från Bring med grön tröja står längst fram och lutar sig mot två paket.

Följ din sändning med en annan transportör

Följ din sändning med en annan transportör

Optimera din företagslogistik med Shiplink

När Shiplink agerar som din företags fraktavdelning kan du befria dig från bekymmer kring transporter och undvika onödig stress. Vår avancerade och användarvänliga bokningsplattform möjliggör att du kan fokusera på din kärnverksamhet och dina kunder.

  • Aktiv övervakning och hantering av dina försändelser

Har du frågor eller är du intresserad? Låt oss diskutera hur vi tillsammans kan optimera transporterna för din verksamhet.

Frågor & svar!

Kommer mitt paket fram i tid?
Oftast tar en inrikesfrakt 1-2 dagar, men det kan uppstå situationer längs med transporten, t.ex. dåligt väder, trafikolyckor eller hög belastning, som gör att det dröjer. Med spårningen ser du uppskattad leveransdag.
Var hittar jag spårningsnumret?
Fraktbokaren får sändningsnumret när bokningen görs. Då finns möjlighet att skicka spårningsnumret till mottagaren. Har du inte fått något så kontakta beställaren eller avsändaren först.
Vilka fraktbolag är anslutna till Shiplink?
Vi samarbetar med flera ledande transportörer såsom Bring, Jetpak, UPS, DSV, DHL, Bring, TNT. Vi ser ständigt över kvaliteten och letar efter nya tjänster och fraktbolag för att kunna vara en komplett fraktlösning för ditt företag.
Jag är privatperson och vill skicka frakt. Hur gör jag?
De flesta fraktbolag har lösningar för dig som är privatperson. Ta direkt kontakt med dem så ska de kunna hjälpa eller hänvisa dig rätt. Vi på Shiplink kan bara hjälpa dig som har företag och behöver frakta.
customer_service_image_alt

Har du fler frågor eller funderingar om frakter?

Besök vårt hjälpcenter för att hitta mer information eller kontakta vår kundservice!

Tel. 010-20 706 66
customer_service_image_alt
En personlig kundservice
Besök vårt hjälpcenter för att hitta mer information eller kontakta vår kundservice!
customer_service_telephone_image_alt
010-20 706 66
Mån-tors   Fre