Se den senaste statusen för din sändning nedan

Frågor & svar

Hur ofta uppdateras min frakt?

Din frakt uppdateras varje gång den lastas om eller sorteras. På så sätt kan du följa den hela vägen fram till mottagaren.

Med vilken transportör skickas min frakt?

När du spårar din frakt kan du enkelt se vilken transportör som transporterar din frakt.

Är beräknad leveransdag garanterad?

Nej, en beräknad leveransdag är uppskattad och kan inte garanteras. Detta beror på yttre omständigheter såsom trafik- och väderförhållanden.

Vem kontaktar jag om jag har frågor?

Alla frakter bokade med Shiplink hanteras och övervakas av Shiplinks egna kundservice. Enklare och smidigare för dig som avsändare och mottagare.

Har du fler frågor eller funderingar om frakter?

Besök vårt hjälpcenter för att hitta mer information eller kontakta vår kundservice!

Tel. 010-20 706 66 Kundservice är stängt, vi öppnar igen, Invalid date