Hjälpcenter
010-20 706 66
  Spåra sändning
  Skapa företagskonto

Registrera en reklamation

Så här registrerar du din reklamation:
1. Ange ditt 6-siffriga bokningsnummer.
2. Välj vilken typ av reklamation det gäller, skadat eller borttappat gods.
3. Ange sedan utförligt alla uppgifter som efterfrågas i formuläret som dyker upp.

Vänligen ta din tid och fyll i uppgifterna så noggrant du kan. Det bidrar till en snabbare hantering,
eftersom reklamationsärendet kan starta först när vi fått in all nödvändig information.
Komplettering av underlag innebär att ärendet tar längre tid.

När vi har fått in ett komplett underlag kan hanteringen ta ca 4-6 veckor, beroende på ärendets komplexitet.
I vissa fall går det snabbare eller tar längre tid.

I denna artikel samlar vi allt du behöver veta när du ska registrera en reklamation.

Om frågor eller funderingar uppstår, tveka inte att kontakta kundservice via chatt, mail eller telefon: 010-20 706 66

Fasta priser

Våra priser är alltid det du betalar*. Enkelt & tryggt med Shiplink.
*Utifrån korrekt angivna uppgifter.

Kundservice

Telefon 010-20 706 66
Mån-tors 08:30-17:00
Fre 08:30-16:00
Aldrig lunchstängt